Midsommardagen!


Gofisen är friskare än vanligt och har hur mkt energi som helst på dagarna. Igår var han riktigt på hugget på dagen. Vi firade först midsommar hos mina föräldrar där vi såg på borejoggen som går precis utanför dem vid kl. 11. Sedan blev det sillunch hos dem och även mormor och brorsan var där. Då passade jag även på att fålla upp gofisens 3/4-byxor som är som långbyxor på honom eftersom mamma har bättre symaskin och tråd i flera olika färger att välja mellan. Nu är de iaf 3/4-byxor som de ska vara. På kvällen fick han ha på sig dem med en turkos rutig skjorta. Vi var hemma hos Frida och Kristian och firade midsommar på kvällen men tyvärr så glömde jag kameran hemma men ikväll ska vi till mina föräldrar och grilla och då ska jag passa på att ta kort på outfiten som han även ska ha idag :) Iaf så var det trevligt igår men fullt upp med att passa gofisen som tyckte att det var kul att undersöka Fridas lägenhet. Det fanns mkt roligt att dra i, riva ner och dessutom ett piano att spela på där :P Vi grillade och fick äta i omgångar för det gick inte att släppa honom en sekund, direkt var han och drog i något. Sedan blev han trött och grinig och skrek och grät sista halvtimmen innan vi tog en kort promenad för att försöka sova ner honom. Jag kände mig spiknykter vid kl. 21 för gofisen såg till att det inte fanns tid till att dricka något :P Sen till slut somnade han trots hög musik och väsen utanför lägenhetsområdet. Jag hann dricka två glas vin innan vi gick ner en sväng till torget sär Fernandos traditionsenligt spelade. Det var ganska sent då och mest ungdomar och riktigt fulla människor ute så vi blev inte långvariga utan promenrade hemåt och kröp till kojs.

Gofisen hos mormor och morfar igår:


Tack snälla gofisen för att du gett oss två sovmornar på rad :D
Igår vaknade han kl. 8 och idag vid halv nio :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0