Utgång ikväll!


Ingen sovmorgon imorse heller, halv sex vaknade gofisen :P Vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll...Åker strax till Karlstad, halv två går bussen och jag har precis packat klart. Det blir utgång ikväll. Vi har pratat om det redan i höstas att vi skulle ta en utgång i Karlstad i vår och till slut fick vi till ett datum när alla kunde :) Det ska bli super roligt och jag känner mig riktigt laddad. Det blir jag, Sara, Frida och Maria som ska ut och partaja. Vet inte riktigt vart vi ska ut än men det spelar inte så stor roll. Det brukar alltid vara trevligast på förfesterna. Vi ska vara hos Maria och jag sover över där i natt. Jag ska inviga klänningen jag köpte på Ullared ikväll. Det är en beige spetsklänning som jag fyndade för 149 spänn...

Gofisen sover middag så nu blir det väl imorgon eftermiddag jag träffar honom igen. D

Gofisen igår kväll med shortsen från tradera som kom på posten igår. Det är bilder som speglar väldigt bra hur han är just nu. Överallt med andra ord och rycker i allt han ser :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0