Tre steg!


En utav dagisfröknarna berättade att gofisen hade tagit tre steg idag på dagis och när jag kom hem från apoteket så reste han sig upp från krypställning till stående mitt på golvet utan stöd. Vi berömde honom när han gjorde det och apploderade och det tyckte han var så roligt så han gick ner och upp hela tiden. När han väl stod upp så apploderade han åt sig själv innan han gick ner på golvet igen. Nästa steg blir att han ska gå efter att han rest sig upp då...

Nya rivmärken i ansiktet hade han med sig hem igår och idag kom han hem med ännu några till :( Personalen hade missat vad som hade hänt så vi vet inte om det var gofisens fel den här gången. Men det gör ont i mig när han blir sönderriven i ansiktet. Bara det inte blir ärr... Igår hade han börjat grina efter att någon rivit honom men idag hade han inte sagt något så personalen trodde att han kanske hade rivit sig själv idag men vi klippte hans naglar igår så det tror inte jag. Det är inte lätt med dessa småttingarna och hålla koll på alla samtidigt så det är ju ingens fel. Hoppas bara att det inte händer igen...


Jag läser en så bra bok nu :) Har nu läst 430/500 sidor så jag kan knappt lägga den ifrån mig. Imorn kommer den garanterat att vara utläst. Den har varit bra från första stund och jag kan starkt rekommendera den. Jag ska kolla om författare skrivit några fler böcker för i så fall ska jag läsa dem med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0