I brist på annat


att göra så sitter jag i soffan med ett glas rött och googlar på gofisen. Finner då att min blogg kommer upp på 9:e plats på första sidan. Därefter går jag inte på google bilder och söker även där på gofisen och hittar då följande bilder från min blogg:


Bodyn jag köpte från en nätsida för någon vecka sen.


Pulkaturen förra söndagen.


Fettisdagen.


Matlådorna med spagetti och köttfärsås jag gjort till gofisen.


Graviditetsbild. Antagligen den sista innan förlossningen eftersom magen är så gigantiskt och alla bristningarna som kom på slutet.

Undrar varför just dessa bilder dyker upp. Kan det vara så att jag haft mest besökare på just dessa inlägg? Har ingen aning men kul att det dyker upp några träffar. Det började med att jag och älsklingen satt och diskuterade vårt smeknamn till Theodor och då dök idéen upp om att googla på gofisen för att se om det dyker upp några träffar och om det är ett vanligt smeknamn. Då hittade vi min blogg och några bilder på gofisen. Men tyvärr så är vi inte direkt unika för Theodor är inte den enda gofisen i världen men för oss är han iaf den enda och originalet ;) Med andra ord så har vi inte mkt för oss ikväll :P Men det kan vara skönt det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0