Sälen!


Nu har jag precis packat klart alla grejor som ska med upp till Sälen och alla gofisens saker då han ska vara hos mormor tills vi kommer tillbaka imorn eftermiddag. Älsklingen ska åka vasaloppet imorn och jag ska serva honom med lite extra dricka längs med vägen. Vi ska bo i en stuga som ligger på andra sidan älven vid vasaloppsstarten med några andra. Hoppas att det blir fint väder så att jag kan sola lite när vi väntar. Känner mig riktigt blek nu och skulle behöva lite färg.


Gofisen har lärt sig att ta upp armarna och visa hur stor han är :)


Att plocka i lådor och dra ut allt som finns där är hans senaste hobby :P

Vi åker kl. 9 från Torsby så nu är det dags att klä på gofisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0