Träningsvärk!


Vaknade med träningsvärk imorse och jag har bara blivit stelare och stelare under dagen så undrar om jag tar mig ur sängen imorn :P Träningsvärken sitter mest på framsida låren, lite på baksidan låren och på vristerna och bara p.g.a. att jag sprang futtiga 15 min igår :P har inte tränat löpning sen innan graviditeten så inte konstigt att jag är ovan. Tänkte försöka jogga 2 ggr i veckan framöver och sakta trappa upp. Nästa löpningspass får bli 20 min och då hoppas jag på att inte bli så stel efteråt. Kunde knappt böja mig ner för att hämta varor i slutet av dagen på apoteket.

Idag var jag tillbaks på apoteket och nu känns det som det börjat på allvar för nu ska jag upp på 40 timmar per vecka. Med andra ord heltid :P Dagarna går så fort och jag kommer inte hinna se gofisen så mkt på dagarna. 9.15-18.00 mån-fre med 45 min lunch per dag är mitt schema i fortsättningen men nu är det ju mkt helgdagar i vår så lite lediga dagar bli det ju ändå :) Ikväll har jag haft mor och son tid då älsklingen är hos mina föräldrar och ser på hockey nu. Känns bra att få egentid med gofisen. Har precis nattat honom med lite protetster men nu blev det tyst så antagligen har han somnat...

Bilder på gofisen idag:










Idag skruvade älsklingen upp grinden till trappen eftersom gofisen kryper för fullt nu. Vi måste verkligen tänka oss för nu eftersom han kan ta sig fram i hela huset och ganska snabbt går det också. Älsklingen tog bort golvlampan i vardagsrummet idag eftersom den är gjord av papp och gofisen är gärna där och försöker riva sönder den :P Vi börjar plocka undan mer och mer och direkt vi går ner i källaren så måste vi stänga dörren nu för annars är gofisen där på ett ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0