Tussilago!


Efter att jag slutat idag så åkte jag direkt till mina föräldrar för att jogga en tur runt Granevik. Det är mer skonsamt att springa där för knän och leder eftersom det är grusväg. Det är mitt 4:e löpningspass i år och jag tror att det är 5 km runt så jag är nöjd att jag orkade springa hela sträckan. Mitt mål är att orka en mil om ett par månader. Under turen såg jag tussilago för första gången i år. Då känns det verkligen som att våren är här :)



Nu närmar sig helgen men först ska jag bara klara av fredagens muntliga föredrag innan det känns som helg. Det känns bra att det är inför människor jag känner för då blir det inte lika nervöst. Min handledare såg till att det skulle bli en dag då alla är där. På fredag blir det boxning med Frida och då hoppa jag på mindre träningsvärk än förra gången. Tänk att man tappar så snabbt men däremot tar det lång tid att bygga upp muskler och kondition :P Efter boxningen ska vi direkt till mina föräldrar och se på hockey och samtidigt bli bjudna på middag. De prata om att grilla för första gången i år. Det låter om en bra idé :) Gofisen ska få sova över där till på lördag så att vi ska få sovmorgon :) Det förslaget tackar vi inte nej till.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0