Vigselringar!


Idag har jag varit trött hela dagen. Det känns att jag gått upp på 40 timmarsveckor nu. Man hinner inte mkt på vardagarna längre. Diska matlådan och packa upp väskan, umgås med gofisen och äta middag är i stort sett det jag gör på kvällarna.

Idag fick jag 1,5 timme med en grinig gofis innan han skulle lägga sig. Han ville inte sova middag på eftermiddagen så han var så trött och grinig när jag kom hem. Vi lyckades hålla honom vaken till kvart i åtta innan han däckade. Farmor var här och passade honom på eftermiddagen eftersom pappa och farbror var till miljöstationen med möbler och lite andra grejor från Ingrids lägenhet. Det är en del att rensa ur även om bara hon hade en liten lägenhet. Man samlar på sig mkt grejor under åren. Imorgon ska älsklingen följa med och kolla på gravplats till Ingrid. Det verkar dessutom som om vi löst barnvaktsfrågan. Vi ska hålla gofisen vaken under dagen så lägger vi honom för att sova middag strax innan vi åker till kyrkan så kommer han antagligen att sova i ett par timmar när vi är på begravningen. Då ska hans gammelmormor vara här. Hon orkar inte bära honom eller göra så mkt så vi ska be våran granne som även är mormors före detta granne att komma hit och hjälpa till om han skulle vakna. Jag kommer att ha mobilen på ljudlöst och kolla med jämna mellanrum om det skulle bli något. Jag tycker inte att det är lämpligt att en 11-månaders bebis är med på begravning och jag vill gärna följa med så det här blir nog bästa lösningen för oss...

Älsklingen och jag har pratat lite om vigselringar på senaste tiden för det börjar bli dax att fundera lite...Älsklingen vill inte ha någon vigselring utan han tycker att det räcker med förlovningsringen så det är till mig vi ska utse en ring. Eftersom våra förlovningsringar är i rött guld vill jag även att vigselringen ska vara i rött guld.

Dessa förlovningsringar har vi som kommer från schalins och heter "Verdi". Den är ganska bred så jag vill inte ha alltför bred vigselring.













Dessa tycker jag är fina och skulle vilja någon liknande. Dessa är också av märket schalin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0