Förkylda!


Egentligen började det lite lätt på torsdagen. Gofisen nös och snorade när vi vaknade men det blev bättre under dagen. Igår snorade han som bara den och idag har han även feber stackarn. Två veckor efter magsjukan så blir gofisen förkyld och även jag har halsont sen igår. Idag har han gråtit och skrikit mestadels utav dagen :( Stackars gofisen, det är inte lätt att börja dagis för då kommer alla sjukdomarna. Hoppas att det släpper för oss bägge imorn så att vi kan jobba/gå på dagis på måndag. Jag har haft halsont sen igår och nu börjar nästäppan, synd när jag börjat träna igen och börjat komma igång.

Idag kom mamma och pappa hem från minisemestern. De har varit på en kryssning till Tyskland med min faster och farbror. Med sig hade de lite presenter. Jag fick en flaska rött vin och en flaska konjak som jag ska ha när jag gör blåbärsglöggen till julen. Jag klagade på att det var så dyrt att köpa konjak när jag gjorde den ifjol så nu är jag förberedd till julen. Jag får ge bort lite glögg som tack :) Älsklingen fick en flaska whisky och gofisen fick ett par sandaler i stl. 21 att ha till sommaren och de passade perfekt.



Fick besök av Maria utan Charlie i eftermiddag. Som vanligt går tiden snabbt och det känns dom vi inte hinner prata igenom allt men bättre än aldrig :) Nu ska vi strax äta sen middag/kvällsmat. Köttet ligger på grillen och den råstekta potatisen och de kokta morötterna är klara. Ska ta mig ett glas rött vin till middagen och sen blir det till att natta gofisen. Det ska bli en mkt intressant natt och se om gofisen kommer att sova eller skrika och gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0