Mors dag!


Nu när vi jobbar heltid bägge två och ska hämta, lämna på dagis och ta hand om gofisen så märker jag att tiden inte räcker till :( Nu i helgen har det varit födelsedagsfirande och morsdagsfirande, med andra ord fullt upp. Gofisen går inte att lämna ensam många sekunder. Det finns alltid något han lyckas med när vi vänder blicken någon minut :P Det kommer att bli ett tufft år framöver men vi måste klara det. Vi får försöka dra ner på saker. Jag kommer nog inte att hinna blogga så mkt framöver men jag vill behålla bloggen och skriva när jag får tid nån gång då och då.


Denna receptbok fick jag av gofisen idag :) Tänk att han vet att jag gillar att baka ;) Vi får se när jag hinner att prova baka något ur den...

Såg ni eurovision igår? Kul att vi vann :) Loreen gjorde ett super bra framträdande och var verkligen bäst. Jag skulle väldigt gärna vilja gå på esc 2013 när det går i Sverige. Det ska jag önska mig i födelsedagspresent.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0