Uppsala!


Väskan är packad och klar och snart drar jag till Uppsala för universitetsvecka nummer 2. Det är med blandade känslor jag åker iväg. Det är alltid roligt att vara i Uppsala och få träffa kompisarna men det känns inte roligt att lämna familjen nu när Theo är magsjuk. Idag spydde han igen efter att han fått i sig en halv portion gröt. Det kanske var för tidigt att ge honom vanlig mat. Vi får iaf i honom vätska och får väl fortsätta med yoghurt och majsvälling om det går bra. Det kommer säkert att gå bra.

Kl. 20.50 är jag framme i Uppsala och beger mig sen mot Flogsta till Anna-Lena och Mathias där jag ska bo tills på onsdag. Sedan ska jag bo hos Elin och David till på fredag. Det ska bli skoj att träffa dem :)

Nu ska jag gosa lite innan jag drar iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0