Hemma igen!


Det blev en seg resa tillbaka hem till Torsby. Jag brukar råka ut för tågproblem men nu trodde jag inte det innan eftersom det är vår och ingen snö som kan ställa till det. I Södertälje stannar tåget och man ber alla passagerare att ta med sig sin packning och gå av tåget och ställa sig på perrongen. Det hade blivit rökutveckling i en av vagnarna som man inte vet orsaken till. I 3 timmar får vi vänta inne på tågstationen i Södertäle på att ett nytt tåg kommer. Sedan ordnades taxi de återstående 10 milen från Karlstad till Torsby. Halv tre är jag hemma istället för 23.50 och gofisen vaknar när jag kommer hem och vill inte somna om. Tror vi är vaken en timme innan vi alla somnar. Halv sju vaknar gofisen men vi lyckas få honom att somna om till halv åtta mellan oss i sängen. Det innebär att jag fick sova runt 4 timmar igår natt :P Stackars älsklingen fick magsjuka under fredagskvällen, vilket var anledningen till att jag fick gå upp när gofisen vaknade.

I natt har jag sovit i 10 timmar för att ta igen sömnbristen. Jag la mig på övervåningen när gofisen vaknade kl 6 imorse och sov vidare till kl. 9 :) Hur skönt som helst. Idag tänkte jag börja träna igen och försöka få det till att bli regelbundet igen. Det har blivit sporadiskt sen jag började med praktiken men nu är de flesta uppgifter inlämnade och alla tester är klara så det finns mer tid för träning framöver hoppas jag. Tänkte strax dra mig ut på en rullskidtur i den fina vädret :)


Dagens gofis ;)

Det blev en del shoppat i Uppsala, mestadels till gofisen. Har köpt kläder i stl. 92 som blir perfekt att ha i sommar.






Moccasiner till dagisstarten imorgon.


Kylväska från Claes Olsson

Älsklingen skickade med pengar till en t-shirt. Denna köpte jag på Jack & Jones.

Present från mig till älsklingen.

Linne/tunnika/klänning från VILA

Top från Gina Tricot.


Gummistövlarna hade kommit i fredags och stod hemma på bordet när jag kom hem :) Igår märkte jag gofisen skor och kläder så nu är vi redo för dagisstarten imorn :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin klänning!

2012-05-15 @ 10:36:01
Postat av: Mammas Gofis

Tack vännen :)

2012-05-15 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0