Kommentar på bloggen!

 
Det finns tydligen andra som läser min blogg som jag inte känner som hittade hit när jag gjorde inlägget om att gofisen sprang naken. Denna komentaren fick jag idag:
 
Hej! Lägger du ut såna här nakenbilder på din son på nätet trots att det varnats och att det finns samlare på nätet? Tycker du att hans penis ska vara allmängods och ses av alla besökare? Fy fasen vilken dålig mamma du är i det avseendet! Du borde skämmas och jag tänker polisanmäla bloggen och du borde också anmälas till det sociala. Jag blir så förbaskad när enfaldiga mammor eller pappor gör så här. Tänker du inte det minsta på killen? Visa ditt eget könsorgan också sller skulle du vilja att någon fotograferade ditt kön och lade ut på nätet utan ditt samtycke? Ditt barn är en människa, inte en ägodel. Skämmes tamejfan!
Information:
Namn: Anna-Lena
E-postadress: [email protected]
 
Jag försökte svara han eller henne men fick tillbaka mejlet att adressen inte kunde hittats. Vad fegt att inte våga stå för vad hon tycker. Jag tog iaf bort inlägget så att det inte blir några bekymmer för våran del. Jag tror att Theo har det ganska bra hos oss. Människan kan inte ha något liv som har tid med att besöka min blogg och lägga tid på att polisanmäla. Skaffa dig ett jobb istället! Och varsågod och anmäl om du vill det. Lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0