Tillbehör till Iphone 4S!

 
Min nya mobil är skickad och kommer förhoppningsvis imorgon :) Nu måste jag bara skaffa mig skydd till den så att den inte går sönder. När jag googlade på skydd och skal till Iphone 4S så kom jag in på en sida som hade hur mkt som helst och billigt var det också. Sidan heter www.fyndig.se och hade allt möjligt från kläder, elektronik till heminredning. Jag måste fundera lite till men funderar på att beställa imorn. Mamma skulle även beställa tillsammans med mig ett fodral till hennes Iphone. Fodral, displayskydd, bumpers och skydd till fram-och baksida ska jag köpa så är jag helgarderad. Dessutom hittade jag ett armband man kan ha runt armen när man tränar så kan man lyssna på spotify :) Detta funderar jag på att köpa:
 
Bumpers:
Ett rosa och ett turkost. Det ingår även en pekpenna och ett skärmskydd i spegel till både fram- och baksidan.
 
Displayskydd i 3-pack:
Sportarmband:
Skydd till fram- och baksida:

 
Fodral:
 
Eller kanske denna som man kan ha kort i:
Allt detta för 426 kr. Mamma gav nog det bara för ett displayskydd som hon köpte i en butik i Torsby till sin Iphone. Men hennes kanske är bättre? Jag ger 35 kr för 3 st. Fast detta borde ju duga. Jag köpte ju ett 3-pack så då kan jag ju byta ut det också. Det kanske är som generikum i läkemedelsvärlden. Ett annat fabrikat till ett billigare pris. Det intalar jag mig själv iaf ;) Vi får se.....
 
Ska sova på saken.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0