Vinterkyla!

Imorse när jag vaknade var det frost ute och ca 4 minusgrader. Då plockade jag fram gofisens nya vinterkläder och märkte dom innan vi drog iväg till dagis. Det är ett h-vete att klä gofisen, speciellt med ytterkläder. Först springer han iväg så att man får jaga honom och när jag sedan får fast honom och ska klä honom så vill han inte sitta still. Han är mer vild än tam :P Jag brukar vara svettig innan vi går iväg till dagis av kämpandet att få på honom ytterkläderna. Idag var det värre än någonsin när han dessutom skulle ha vinterkläderna. Skulle behöva duscha innan jag börjar jobba. Hoppas han lugnar ner sig snart.

Det är så roligt att ha ny telefon med en bra kamera i. När vi gick till dagis så passade jag på att ta ett kort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0