Skåpet är här!

 
Igår var jag och gofisen hemma och var sjuka. Hela familjen är förkylda och vi hade dessutom lite feber och min röst var i stort sett obefintlig. Idag kände vi oss bättre och jag jobbade dessutom bara 5 timmar idag från 9-14 så jag drog iväg och jobbade. Gofisen var överlycklig att få gå på dagis idag igen och ville inte med hem när jag skulle hämta honom. Det känns bra att det är så för då får vi inte så dåligt samvete att vi jobbar heltid både älsklingen och jag. Han får ju dessutom en kortdag varannan vecka + vara hemma en heldag varannan vecka. Det är nästan så det är tvärtom nu att man får dåligt samvete när han inte är på dagis eftersom han så gärna vill dit. Hoppas bara att han inte vantrivs för mkt här hemma bara :P
 
Nu ska jag jobba två långa dagar från 9.00-18.00 innan det blir helg. Jag har min lediga helg som kommer och det ska bli skönt :) Hoppas bara att förkylningen släpper snart så jag kan börja träna. Vill komma i lite bättre form innan bröllopet och jag tycker att det är svårt att göra det utan träning eftersom jag gillar mat för mkt ;)
 
Skåpet som jag tänkte köpa till hallen tipsade mig mamma om att det fanns en aktion på tradera på ett splitter nytt sådant skåp. Eftersom skåpet kostade 575 kr i butiken tänkte jag att jag kan ju iaf gå upp till 300 kr för det. Jag vann budgivningen på 205 kr :) och med frakt blev det 284 kr. Idag hämtade jag ut paketet på bilisten och det blev perfekt i hallen. Jag är super nöjd :)
 
Detta skåp köpte jag:
 
Nu känner jag mig nöjd med inredning för ett tag. Vi får ta nya tag till våren efter renovering av kök och övervåning :)
 
Nu börjar Bonde söker fru och sen tar jag kväller. Vill bli frisk snart...
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0