Skolkort!

 
Idag har gofisen tagit skolkort för första gången. Det ska bli spännande att se hur de blev. Hoppas att han var glad när de tog korten. Det kan inte ha varit lätt direkt att få 15 barn att sitta still samtidigt :P Vi kommer att köpa korten iaf :) Han fick ha på sig den rutiga skjortan och manchesterbyxorna som jag köpte på himmel och pannkaka för en månad sedan så att han skulle se lite uppklädd ut.
 
En arbetsdag kvar innan vi tar helger. Då ska vi hinna ikapp lite här hemma med tvätt som legat sen förra veckan, veckohandla, damsuga litegrann. Saker som man inte hinner med under veckan. Nu känner jag mig dessutom frisk från förkylningen så jag tänkte börja träna till helgen. Kommer nog att kännas fruktansvärt tugnt när det är så länge sen senast. Dessutom ska jag träffa Maria och ha videokväll. En tradition som vi startade sommaren 2003 som tyvärr sker allför sällan. Första gången i år tror jag. Då lagar vi mat och ser på film och äter chips och godis.
 
Gofisen i måndags:
Han ritar teckningar för fullt nu och även på brickan. Ska köpa en till bricka att sätta på stolen när jag kommer till IKEA nästa gång så kan han ha en ätbricka och en pysselbricka :-)
Gossedjuret fick han på akuten för att han var så duktig när vi tog halsprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0