Världskrig?

 
Jag fick en chock när jag kom hem från jobbet i fredags. Gofisens näsa var helt sönderskrapad. De hade ju invigning av nya dagiset och hade massor av aktiviteter den dagen. När de hade blåst såpbubblor skulle gofisen jaga dem och hans balans är ju inte den bästa än så han snubblade såklart och det var asfalt som underlag :( Men ont verkar han inte ha som tur är. Hoppas att han orkar låta bli sårskorpan nu när det börjar läka. Jag tror att det börjar klia på honom. Den 27 sept ska de ta skolkort på dagis och då önskar jag att det har läkt eller iaf ser mkt bättre ut:

Min älskade gofis.
 
Denna helg har vi tagit det lugnt. Vi har plockat och tvättat här hemma, veckohandlat, lagat go mat och varit ute och lekt. Vi ska strax gå ut och leka på gräsmattan gofisen och jag när pappa röjer undan tagghäcken. Nästa vår ska vi sätta en ny lämpligare häck. Men först ska vi byta blöja för jag känner en suspekt doft här inne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0