Vill ha!

 
Sitter och funderar på om jag ska slå till på detta lilla skåp:
Den skulle passa perfekt i hallen på den lilla ekskivan som finns ovanpå skåpet till golvvärnen. Jag såg den på vackra hem igår och tyckte den var fin och den skulle vara perfekt att förvara nycklar och småsaker i. Den var ganska dyr men samtidigt så har jag ju råd med lite lyx nu när jag jobbar och har lön :) Vi får se om jag kanske slår till på lunchrasten imorn...
 
En tråkig sak är att älsklingen har blivit sjuk. Han har kraftig halsont och snorar och jag känner mig som jag håller på att bli sjuk. Gofisen kan man säga är kronisk sjuk sedan han började dagis. Han snorar hela tiden och nu hostar han lite grann men pigg är han så han är inte speciellt sjuk just nu. Hoppas att han inte blir så sjuk. Älsklingen kämpade på och jobbade ändå idag. Förstår inte hur han orkar jobba med ett sådant tungt jobb när han är sjuk. Men han var riktigt trött ikväll och gick och la sig redan vid kl. 8. Han går ju upp vid 5 så det kan behövas att lägga sig tidigt då....
 
Jag har iaf slått till på nya gardiner till vardagsrummet. Jag hade 30 % på ellos och hittade ett par fina kanallängder i lila. Sedan vi flyttade in i huset så har jag skaffat mig en uppsättning gardiner till sovrummet, vardagsrummet och köket och alla är vita. Nu skulle jag vilja något höstigare att byta med och jag bryter ju av med lila detaljer i vardagsrummet. När jag såg dessa gardiner tänkte jag att de blir perfekta att ha i vardagsrummet:
Ljunglila hette färgen. Jag betalade 20 kr extra i frakt för att få den inom 48 timmar då jag tänkte hänga upp dem i helgen om det funkar med leveransen ut hit på boschen :P
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0