Födelsedagsmiddag!


Gofisen vaknade kl.6 imorse, vilket inte va så populärt hos oss. A satte på teletubbies framför tv:n så la vi oss tillbaka och drog oss en stund tills gofisen kom in och sa "mat". Då va det dags att laga frukost...därefter stack jag ut och jogga i 30 min på förmiddagen. Lite lek ute med de nya leksakerna hann vi med innan det var dags för gofisen att sova middag. Då passade jag på att gå en långpromenad på en mil. Blev rejält trött i benen på slutet då jag inte är van att röra mig så mkt nu för tiden. Sedan stack A ut och joggade när jag kom hem. Därefter åkte vi till farmor och farfar på födelsedagsmiddag då farfar fyllde 63 år idag. Vi köpte en tröja till honom när vi va i Tyskland. Han verkade nöjd och jag tror att den passade :-) efter födelsedagsmiddagen åkte vi vidare till mamma och pappa för att laga matlådor till veckan. Det blev korvstroganoff med ris. När jag va där ringde min faster för att boka en resa tillsammans med mina föräldrar och farbror Christer till Jamaica nästa vinter. Jag är inte alls avundsjuk. Det är så varmt och skönt här hemma då :P

Nu ska jag packa dagisväskan och förbereda inför morgondagen. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0