Renovering!


Idag kom snickarna och började med renoveringen. Nu bor vi i ett kaos men har iaf lyckas samla det nödvändigaste i vardagsrummet och sovrummet. Hoppas att det inte kommer att dra ut på tiden. Köket är beräknat att ta två veckor...
Idag var min semester slut för A har börjat jobba. Bra för vår ekonomi men jobbigare för mig. Gick upp kl halv sju, vilket är en timme tidigare än förut för att hinna göra iordning gofisen och lämna på dagis. Imorn ska vi börja cykla till dagis istället för att promenera. Det går snabbare och roligare för gofisen :-) jag fick ju en cykel av mormor och en cykelstol till gofisen av mamma och pappa i examenspresent i somras. Idag var A till allsport efter jobbet och köpte en cykelkorg som han monterat åt mig ikväll. Hjälmar har vi också så imorn är vi redo för att cykla till dagis :-)

Ikväll har jag ägnat mig åt att sy ett par shorts till åt gofisen. De marinblåa i en större storlek blev perfekta så nu har jag ett bra mönster att gå efter. Ikväll blev det ett par svarta. Ska även sy ett par röda och ett par randiga sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0