Röda shorts!


Ikväll tog jag mig ut och joggade 20 min. Träningsvärken har släppt och jag har hunnit med två st 15 min joggturer sen förra torsdagen. På fredag slutar jag kl. 15 och då tänkte jag öka till 30 min. Det är bättre för kroppen att öka långsamt. Vill kunna springa en timme i ett sträck om 1-2 månader.
Imorn är vi bjudna till svärföräldrarna på fläskpannkaka vid kl. 17 men eftersom jag jobbar till kl. 18 imorn så får A ta med rester så får jag värma när jag kommer hem. På fredag ska vi till mina föräldrar och äta middag. På lördag köper vi mat på grekrestaurangen. Det är inte så illa att renovera köket ändå :-)

Ikväll sydde jag klart de röda shortsen som jag började med igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0