Lördag!

 
I natt blev det trångt i sängen eftersom när Theo är sjuk brukar han få sova mellan oss. Det började ok men när A skulle upp på natten och hämta Alvedon till Theo eftersom han var kokhett då hoppade Dolly upp och la sig på A:s plats och han hade inte hjärta att schasa ner henne så han la sig i soffan istället. Sedan vaknade jag av att jag låg inklämd i mitten av sängen då Theo och Dolly låg på tvären vasin sida om mig :P Men vi sov gott ändå ända till halv tio. Kommer inte ihåg när jag sov så länge senast. Ändå sov jag middag en timme på eftersmiddagen. Känner mig lite trött nuförtiden.
 
När mormor och morfar hämtade Dolly så hade morfar köpt en present till Theo:
Fin tröja från Kappahl. Nu ska jag ta och göra en efterrätt till A och mig som jag misslyckades med igår så jag gör ett nytt försök ikväll. Jag skulle göra chokladfondant och den blev övergräddad. Den ska ju vara rinnig i mitten. Den blev inte helt snustorr utan bara lite kladdig i mitten. Nu ska jag pröva att förkorta tiden i ugnen med 3 min så får vi se....
God lördagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0