VAB!

 
Idag har jag vab:at. Theo var egentligen väldigt varm igår kväll och hade nog lite feber redan då. Imorse när vi vaknade så hade det inte släppt. Dessutom kräktes han när han vaknade men det blev inge mer än så. Han har varit rätt slö hela dagen. Men nu ikväll gav vi honom en supp med Ipren och han började svettas efter ett tag och febern gick ner. Nu blev han hur pigg som helst. Han springer fram och tillbaka så man skulle kunna tro att det var något mer än ibuprfen i suppen ;-) A tror att det är knark i Ipren eftersom gofisen alltid blir speedad av Ipren, vilket han inte blir av Alvedon :P
 
När gofisen skulle sova på dagen la jag mig brevid honom för att sova ner honom då somnade tydligen jag också så nu är jag rätt pigg ikväll. Annars passade jag på att göra saker i hemmet idag när gofisen satt i soffan och såg på teletubbies, bamse och nalle puh. Jag har bytt lakan, haft orkideérna i blöt, tvättat och städat storbadrummet och sovrummet. Nu har även bilderna från bröllopet och semestern på Gran Canaria blivit framkallade i veckan och åkt in i bröllopsalbumet. Det tog nästan bara ett år :P
Vi är hundvakt ikväll och imorn förmiddag då pappa utnyttjar födelsedagspresenten han fick av oss när han fyllde år i våras. En hotellövernattning på stadshotellet i Karlstad och så skulle mamma bjuda på middag. A ska jobba imorn så vi det blir Theo, jag och Dolly här hemma då. Vi får väl försöka dra oss ut på en promenad trots att det ska regna då Dolly måste rastas :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0