God jul!

 
Tomten har ju varit här varje natt 24 gånger senaste månaden men igår fick gofisen träffa tomten på riktigt. Han va inte ett dugg rädd för tomten. Han va fräck när det tog för lång tid mellan paketen och gick då fram till tomten och fråga "vart e mina paket?" väluppfostrad unge vi har :P när tomten gick då fick han en kram också. Det gick riktigt bra faktiskt. Gofisen och pappa är uppe och bygger ihop tågsetet som han fick av oss. Vi hoppas på snö snart så gofisen kan använda sina andra julklappar. Han fick en bob av gammelmormor och skidpaket av mormor och morfar. Vi hade 7 grader och regn igår så ingen vinter här inte. Jag hade tydligen också varit snäll i år för jag fick många paket av tomten. Älsklingen skämde bort mig rejält och hade köpt en ny bärbar dator. Jag har klagat senaste tiden på att min dator krånglar och så fattas det tagenter på 4 ställen men inte trodde jag att jag skulle få en sån dyr julklapp. Han är allt bra snäll min man :-)
 
Jag har varit så extremt trött senaste tiden så jag ska ringa barnmorska på fredag och ta upp mina ryggproblem och tröttheten. Kanske har jag någon brist på järn eller D-vitamin kanske? Eller så kanske man är så har extremt trött bara? Minns inte att jag var så här trött när jag väntade gofisen men allt går ju i ett högre tempo nu när man har barn och jobbar heltid. Orkade inte ta en enda bild igår tråkigt nog så jag tog fram mobilkameran imorse och fotade magen. Den har växt mycket nu igen de senaste 2-3 veckorna.
 
Här väntar jag gofisen i 22:a veckan (21+4)
 
Denna bild är från idag i vecka 21+2:
 
Även fast jag känner mig gigantisk och höggravid så ser jag större ut med Theodor tycker jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0