Klässbol!


Sitter just nu i bilen på väg till Klässbol för att byta duken vi fick i bröllopspresent av svärföräldrarna. Den va jätte fin men jag skulle vilja kunna använda den när bägge iläggsskivorna på matsalsbordet ligger i. Därför behöver jag byta den till en större storlek. Det är en vit linneduk som heter Opuntia. Älsklingen åker Evertsbergsrännet idag och hade redan åkt när vi gick upp imorse. Det var länge sedan jag gav gofisen frukost eftersom jag jobbar nästan jämt så blir det mest välling jag ger honom. Han har blivit väldigt seg att mata. Det tog 30-40 min att få i honom frukosten :P han brås då inte på mig där för jag har alltid slukat maten sen jag varit liten. Det blir till att gå upp mitt i natten när älsklingen börjar jobba igen för att hinna göra iordning gofisen, lämna på dagis och hinna till jobbet i tiden. Vilken lyx jag har nu en kort period när jag kan sova till halv åtta på morgonen och bara gå direkt till jobbet :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0