Mina första ord!

 
Gofisen har varit hemma från dagis hela veckan. Febern höll i sig tills igår men han hostar fortfarande väldigt mkt och är förkyld. Ingen större matlust har han heller...Jag var ju hemma och VAB:ade i måndags när älsklingen åkte öppet spår. Det gick förresten väldigt bra med tanke på att förberedelserna inte varit lika bra detta år p.g.a alla förkylningar och brist på tid för träning. Han åkte in på tiden 5.24.09. Gofisen sov middag i nästan tre timmar i måndags så då fick jag massor av egentid. Jag passade på att gå på det nya gåbandet som vi köpt och så sydde jag en långärmad tröja till gofisen. När älsklingen kom hem åkte jag till apoteket och köpte flytande alvedon och ipren eftersom vi hade helt slut. Det har gått åt de här dagarna när gofisen haft feber och suppar är han inte speciellt förtjust i.
 
Idag var farmor här på besök och hon hade med sig en present till gofisen:
De sista två månaderna har gofisen fått ett släpp med talet. Han härmar nästan allt vi säger och jag tror att hans favoritord just nu är badanka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0