Ny vecka!

 
Måndagen är avklarad, vilket känns bra då veckan har kommit igång och det är en dag närmre till helgen. För det är ju faktiskt helgen som är bäst på hela veckan :) Måndagar och tisdagar är drygaste dagarna på hela veckan eftersom då är det så långt till helgen. Denna vecka är extra dryg då jag jobbar 6 dagar denna vecka mån-lör. Jag har två kortdagar denna vecka. Imorn jobbar jag mellan 8-14 och på lördag 9-14, annars är det till 18 eller 18.30 resterande dagar. Vi får se vad vi hittar på imorn när jag slutar tidigt. Eventuellt ska jag åka en skidtur i Valberget för att få göra något roligt själv också :) På onsdag  ska vi fira svärmor som fyller år efter jag slutat jobbet kl. 18 Vi är bjuden på smörgåstårta då....
 
Snart börjar familjen annorlunda som jag följer. Innan dess ska gofisen få välling och nattas.
Bilder från fredag kväll:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0