Nya kläder!

 
Imorse åkte mamma och jag till XL-bygg för att kika på kök. De öppnar kl. 7 och mina arbetstider gör att jag får åka dit innan jag börjar jobba istället. Det fanns mkt fina exempelkök där och vi ska få en offert nästa vecka så får vi se om det blir ikea eller ballingslövkök för oss. Efter påsk drar vi igång med renoveringen. Vi har mkt att fundera på tills dess och vi kommer att ta tag i det mer efter att älsklingen åkt öppet spår. På fredag när jag slutar tidigt så har vi planer på att åka till Karlstad och kika på vad Ikea har för alternativ på kök och även kika på vitvaror på elgiganten. Vi har ordnat barnvakt iaf på fredag då det blir lättare att åka och kika på sådana saker utan gofisen. Farmor och morfar ska dela på tiden. Mormor är mkt involverad i renoveringen och ska följa med till Karlstad....
 
Imorse när mormor (mamma) hämtade upp mig för att kolla på kök så hade hon med sig en present som morfar hade köpt när han var på hockey igår kväll:
Gofisen börjar växa ur 92 i överdelar så det är dags att börja införskaffa sig överdelar i 98 nu. Byxor kommer nog att gå ett tag till i 92 eftersom han har så korta ben. Men de kanske kommer ikapp så smånigom ;)
 
Förra vecka så beställde jag även 2 långärmade tröjor och 2 kortärmade tröjor + en mössa till gofisen på en sida som heter mjukatyger.se där de hade rea nu. 40-50 % rabatt fick jag på det jag handlade. Detta kom hem i brevlådan idag:
Denna tunna mössa blir bra till våren. Jag la även bud på en polarn och pyret vårjacka i stl. 98 på tradera igår. Har haft två st. begagnade jackor i både 86 och 92 från polarn och pyret som jag varit väldigt nöjd med. Konstigt att inte vinteroverallen varit lika bra. Jackorna jag haft har varit så lätta att få på och bra kvalitet. De såg ut som nya när jag fick hem dem i brevlådan. Tradera är allt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0