Paella!

 
Igår jobbade jag mellan 9.15-14.15 och sen fick jag äntligen min efterlängtade helg :) Älsklingen drog iväg på en skidtur medan gofisen och jag bakade kärleksmums som blev riktigt goda. På kvällen lyxade vi till det och lagade paella och delade på en flaska av vårt favoritvin "Simonsig". Receptet har jag fått av mamma och det är så gott. Det blev faktiskt godare än paellan vi åt på Gran Canaria eftersom de är lite fega med kryddningen i Spanien. Paellan jag lagade igår var mer smakrik än den vi åt i Spanien. Det kan ju i och för sig bero på var man äter paella men hittills har jag inte smakat någon godare paella. Blev lagom lullig efter 2 glas vin och vi såg på melodifestivalen när vi åt. Det var lite bättre startfält igår än förra vecka men jag hade önskat att Felicia Olsson iaf hade gått vidare till andra chansen minst. Nu hoppas jag på ännu bättre startfält nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0