Ack söndag du sköna!


Idag har vi haft besök utav faster Lilian och farbror Christer. De kom för att fira oss i efterskott för att vi gift oss. Jag lagade en stor form med lassagne på morgonen att bjuda på. Vi blev ganska många så det var bra att jag lagade storkok. Mamma och pappa, Victor och Anna var också här. Även fast Lilian och Christer bor i Karlstad så träffas vi inte så ofta så det var roligt att träffa dem. Blev sugen på att testa någon diet eftersom mina släktingar bantar inför en semesterresa i mars. Skulle vilja komma i form till bröllopet vi ska på 1:a juni. Hann ju tyvärr inte komma i form till mitt eget bröllopt då vi var sjuka nästan hela hösten men bröllopet hade inte blivit bättre om jag varit smal så det kvittade ju egentligen men nu vore det skoj att ha något mål att sträva efter i vinter/vår :) Annars kanske det räcker med att jag börjar träna. När jag var föräldraledig gick jag ner utan att banta, det räckte med att jag gick barnvagnspromenader 1,5 timma 5-6 dagar i veckan + träning utöver promenaderna 2-3 dagar i veckan. Det var den bästa bantningsmetoden att träna sig i form utan att hålla igen med maten :) Nu har jag ju tyvärr inte tiden att träna så mkt så därför måste jag hålla igen med maten för att kunna gå ner, vilket är mkt svårare då jag älskar att äta mkt mat :P... Vi får se, har iaf fått en bra start idag då jag gick en barnvagnspromenad med gofisen innan vi fick besök + 45 min skidåkning ikväll. Önskar jag kunde åka skidor 4-5 dagar i veckan men det går inte då jag jobbar heltid eftersom då skulle jag nästan aldrig få träffa gofisen + att jag är för trött vid kl. 19 för att träna... Gofisen somnade tidigt ikväll då han sov middag så tidigt så nu har jag kikat runt på klänningar på nätet. Skulle vilja ha en ljusgul klänning med guldskor. Här har  jag hittat massor av alternativ på skor:





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0