Barnfri förmiddag!

 
Vi fick åka tillbaka igår kväll med brorsan och hans tjej så vi slapp gå i kylan. Vi gick iaf dit :) Imorse hade vi 20 minusgrader i Torsby. Tyvärr vaknade vi nästan tidigare än normalt imorse och orkade inte somna om. Men det var skönt ändå att få barnvakt och kunna pyssla lite här hemma i lugn och ro...Gofisen hade vaknat när Dolly ville ut och kissa på morgonen redan vid halv sex och hade inte somnat om så jag tror att mormor och morfar va ganska trött idag. Gofisen somnade tidigt ikväll eftersom han varit uppe så tidigt och dessutom sov han bara en timme på dagen. Annars har dagen ägnats åt att tvätta, byta lakan, framkalla kort, hälsat på Frida och Kristian, rensat på övervåningen och lagat mat. Just nu rensar jag bland alla pärmar, kollegieblock och skolböcker som jag har förvarat i en stor garderob på övervåningen. Jag har precis rensat klart farmakokinetiken som var sista kursen på termin 5. Har insett att jag inte behöver ha kvar allt. Jag sparar alla tentor och en del kompendium och kollegieblock som jag vill ha kvar. Det mesta blir dock bortslängt, tror nog jag rensar bort nästan 75 % av mina pärmar. Kommer aldrig att använda eller vilja läsa analyskurserna eller organkemin igen :P
 
Igår bakade gofisen och jag kladdkaka. Då skulle bunken slickas efteråt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0