Falun ifrån soffan!


Gofisen höll oss vakna över två timmar inatt. Vet inte riktigt vad det var med honom för han bara skrek och grät i över en timme i natt innan han blev lugn. Vet inte om han hade ont eller hade en mardröm men på morgonen var han pigg igen. Det var 22 minusgrader imorse och vi va väldigt trötta p.g.a natten så vi besluade oss på morgonen att stanna hemma. Vi har därför sett SM i soffan. Det kändes som rätt beslut men samtidigt tråkigt att inte komma iväg och göra något när jag hade ledig dag i veckan. Nästa gång jag har ledig dag i veckan blir inte förrän tor 21/2 och då har jag bokat tid hos frissör...Annars blev det en lugn dag. Vi kollade på sm, det var väntat att både Hellner och Wikén vann. Kalla hade nog inte vunnit ändå om hon varit med. Emma Wikén såg mkt stark ut och behåller hon denna form till VM så kommer hon nog att få en mkt fin placering.
 
Vi hälsade på gammelmormor en stund på eftermiddagen och gofisen tyckte att det va roligt att träffa gammelmormor och få byta miljö en stund idag.
 
Kvällens gofis:
Bjuder på denna hemska bild av en trött och osminkad mig ikväll :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars gofisen. Han är så söt! Och du är också alltid lika fin! Kram S

2013-01-24 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0