Falun imorn?

 
Eftersom jag jobbar på lördag så har jag en ledig dag imorn och då tänkte vi passa på och göra en utflykt till Falun. Det är SM i längdskidor nu i Falun och imorn står skiatlon på programmet. Nu har vi haft det riktigt kallt på slutet och imorse hade vi 21 minusgrader. Imorn har yr.no spått 15 minugrader mitt på dagen så det blir inte direkt varmt att vara åskådare men både pappa och Andreas vill iväg och det är ju skoj att hitta på något ibland och det finns ju alltid en värmestuga att gå in i om det blir för kallt så det verkar som vi åker iväg imorn...
 
I helgen skickade jag iväg kort på framkallning på fujidirekt och de hade kommit på brevlådan idag. Har legat efter med framkallningen så nu framkallade jag bilder från mars förra året fram tills nu. Väntade dock med bilder från resan och bröllopet eftersom jag väntar på att få lite fler bilder från Maria och så ska vi framkalla dem på fotocity eftersom det blir lite bättre kvalité på bilderna där. Vi har skaffat ett album där vi enbart ska ha bilder från resan och bröllopet. Nu får det bli sänga så jag orkar upp imorn. Vi ska upp halv sex imorn :P Men jag kommer nog att sova i baksätet med gofisen på ditresan :)
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0