nelly.com

 
Skickade nyss iväg en beställning hos nelly.com på en vindoverall till gofisen i stl. 98. Eftersom det är så mild vinter med plusgrader ibland och den gamla är urväxt behöver vi en redan nu och kan inte vänta tills våren. Det var egentligen bara det som jag var ute efter men det slank även med en skjorta på rean till gofisen och ett par leggings och en klänning till mig. En del gillar handväskor, andra gillar skor men jag är såld på klänningar. Det är något som jag har väldigt många av. Jag älskar klänningar och man har kan aldrig ha för många. Nu måste jag gå till sängs för jag ska jobba imorn. Egentligen har jag ledig helg men eftersom en kollega är sjuk och jag hade inget speciellt för mig så ställer jag upp. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0