Romantiskt spel!


Utav Maria och Peter fick vi en bröllopsfilm som Maria gjort där hon klippt ihop det som filmades och även kort från dagen. I filmen hade hon lagt till både text och musik. Den blev super bra och det är så roligt att ha en film som minne av vår bröllopsdag. Dessutom fick vi ett romantiskt spel utav dem som ser ut så här:
Förpackningen innehåller 52 kort där 26 stycken är svarta och 26 stycken är rosa. De svarta är till för mannen att skrapa och de rosa är till för kvinnan att skrapa. Man skrapar korten som en trisslott för att kunna läsa innehållet. I spelreglerna föreslås det att man drar ett kort i veckan som mannen eller kvinnan skrapar beroende på vilken färg man drar. Nu har vi börjat med spelet och vi började med ett svart kort som älsklingen skrapade. Det står att vissa kort kräver en del planering och vissa kort kan man utföra direkt. Hittills har vi ju bara dragit ett kort:
Denna fick jag utav min man. På kortet stod det att han skulle ge mig en bukett av ballonger där han stoppat in ett kärleksmeddelande i varje ballong. Så tre stycken gulliga lappar fick jag. Nästa fredag ska jag dra en rosa lapp så får vi se vad nästa uppdrag blir ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken gullig lapp! Detta ska bli spännande att följa! =) Kram!

Svar: Japp, det börjar bra. Undrar vad jag ska göra nästa vecka :) Kram
Linn

2013-01-04 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0