Snart hälga!

 
Igår fick jag paketet från nelly med kläderna som jag beställde i fredags. Jag blir tvungen att skicka tillbaka klänningen och byxorna för de var för stora. Man kunde tydligen inte byta till mindre storlek utan då är man tvungen att göra en ny beställning. Det kostade 35 kr att returnera men samtidigt fick jag 75 kr i presentkort till nästa köp så jag beställde kläderna i en mindre storlek. De måste ha varit stora i storleken för jag tog medium på klänningen och jag brukar inte kunna ha small. Men har för mig att Maria beställde en klänning därifrån som var för stor för henne så man ska nog beställa en storlek mindre på nelly, eller iaf på vissa plagg. Gofisens kläder blir däremot bra :) Slog även till på en didrikson baffin vinteroverall på smartkid.se. Den var nedsatt 400 kr. Tror att stroleken snart tar slut om man väntar för länge och så slipper jag betala fullt pris till hösten. Det är så mkt ändå man måste köpa till vintern så nu sprider jag ut köpen under året istället. Men lite väl tidig är jag som köper vinterkläder till nästa vinter när den här vintern knappt har börjat än känns det som :)
 
Denna blev det. Köpte en svart overall till denna vinter därför ville jag ha en annan färg till nästa vinter. Modellen fick bäst i test i mellanprisklassen för vintern 2013.

 
Dessa bytte jag till en annan storlek
 
 
Jobbar imorn mellen 9-14 sen tar jag helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0