Tjugondag Knut!

 
På tjugondag Knut dansar julen ur. Idag åkte det sista av julen ut vilket var adventljusstakarna. Nu dröjer det nästan ett år innan de kommer upp igen. Till nästa år behöver jag skaffa mig fler att ha på övervåningen. Hittills har vi inte brytt oss att fixa något där uppe men efter renoveringen kommer det att bli roligt att få iordning.
Idag har vi haft det riktigt kallt i Torsby. 18 minusgrader hade vi imorse och 17 på dagen. Men vi tog oss ut på en promenad på 1,5 timme ändå. Det gäller att klä på sig bara. Gofisen hade 2 lager kläder på sig under vinteroverallen, dubbla vantar, dubbla mössor, strumpor, raggsockor och skor. Dessutom en tjock filt över sig så han sov gott i vagnen. Imorn börjar en dryg arbetsvecka men sen har jag iaf helgen ledig.
 
Min lilla teaterapa:






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0