Torsdag!

 
Dagen gick snabbt idag när jag fick sluta tidigare. Skönt att komma hem och få träffa gofisen lite mer en kväll. Vi åt soppa och plättar till middag idag. Det blir ofta pannkakor eller våfflor på torsdagar hos oss. Det är snabbt, gott och enkelt. Kanske inte det nyttigaste men idag gjorde vi plättar med dinkelmjöl och kesella så det kändes som en nyttigare variant. Mormor och morfar kom förbi en liten stund ikväll. Mormor hade inte träffat gofisen sen i söndags och ville se om han hade växt något sen sist ;) Vi blev bjudna dit på middag imorn kväll och dessutom ville de att gofisen skulle sova över hos dem så skulle de gå en promenad med honom tillbaks på lördag förmiddag. Det innebär ju sovmorgon på lördag :D
 
Gofisen somnade i min famn ikväll när han drack välling. Sen fick han sitta kvar ett tag så tjusade jag med honom. Min älskade lilla gofis, han börjar bli så stor nu och han försöker prata hela tiden. Han härmar oss och säger ord efter oss. När han somnade så har jag googlat lite på finklänningar. Vi ska ju nämligen på bröllop i juni så jag letar efter en klänning att ha på mig då. Vill ha något annorlunda än jag brukar ha. Den får inte vara korall eller turkos eftersom det är mina favoritfärger som jag alltid brukar ha. Nu vill jag variera mig lite. Varför inte en ljusgul eller en röd eller en grön? Hittar många fina så det ska nog inte bli något problem. Jag har ju dessutom en mamma som kan sy och justera lite om det skulle behövas :)
 
Gofisen på hotellrumet på "Puerto Azul" Redo för en dag i solen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0