Trött!


Ikväll blir det tidigt till sängs. Ska strax gå och lägga mig efter detta inlägg. Tackkorten var klara så jag satt uppe ganska länge igår kväll för att skriva klart dem. Därför har eftermiddagen gått ganska segt idag. En dag kvar att jobba från 9-18.30. Går hemifrån 8.40 och brukar vara hemma 18.50 så det är riktigt långa dagar :P Men på fredag slutar jag 14.15 så det ska inte bli så dumt. Idag kom paketet från nelly på posten på kläderna som jag bytte storlek. Byxorna och klänningen passade perfekt nu så det blev ju bra till slut. Dessutom hämtade jag paketet med gofisens vinteroverall på bilisten och den kommer nog att bli toppen till nästa vinter. Storleken verkade också bra.
 
Tänkte lägga in bilder från semestern men det är inte så många bilder jag kan välja mellan eftersom det är så många kort där släkt och vänner är med på och jag orkar inte fråga alla om tillstånd att få lägga ut bilder på bloggen så därför lägger jag bara ut bilder på familjen. Det är bl.a. lite bilder från vårt boende andra veckan i Puerto Mogan och utflykten till sanddynerna i Maspalomas.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0