Twilight maraton!

 
De senaste två veckorna har älskling och jag sett twilightfilmerna igen. Det var så länge sen vi såg filmerna så vi hade glömt mkt och ville färska upp minnet innan vi ser den senaste och sista delen av sagorna.
Igår kväll såg vi klart den näst sista av filmerna så nu har vi bara den sista filmen kvar att se. Problemet är att vi lyckas inte få tag på den än. Den gick på bio i mitten av november 2012 och kommer inte ut på dvd förrän i början av mars och jag vill se den nu. Synd att den inte fortfarande går på bio för då skulle jag garanterat ha gått och sett den. Det är nästan 3 år sedan jag senast var på bio så det vore skoj att besöka en biosalong snart. Vi fick ju två biljetter älsklingen och jag i juklapp + barnvakt under tiden utav farbror Robert och faster Carina som vi snart kan utnyttja. Får kika i torsbybladet om det finns något lockande att gå på.
 
Vi har sett:
  • Twilight
  • New moon
  • Eclipse
  • Breaking dawn - part 1
Nu återstår breaking dawn - part 2 kvar att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0