Upphittat!


Igår kväll skulle jag samla ihop euron som vi hade kvar från resan så att vi har det på samma ställe. När jag kikade i skåpet ovanför mikron så hittade jag en guldring. I ringen stod det Björn 30/4 1959. Det var mormors förlovningsring. Jag trodde nämligen att jag hade fått två guldringar av mormor att lägga i min vigselring men mormor sa att jag fått tre. Både mamma och jag trodde bara att jag fått två och sa till mormor att det inte stämde. Men igår hittade jag den 3:e som jag inte visste att jag hade fått. Den ska jag ha kvar :) mormor hade smala fingrar förr och den passar bara på ringfingret på vänsterhanden. Konstigt att ringfingret på högerhanden är tjockare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0