2 dagar kvar tills semester

 
Eller egentligen kan man ju säga 1,5 dag kvar att jobba eftersom jag slutar 14.15 på fredag :)
Inlägget jag skrev i söndags försvann så jag lägger ut bilderna igen och även några fler från studsmattan i söndags. Vi åker ju till Sniptjärn på fredag efter jobbet. Jag har förberett älgkött som ligger i marinad och så ska jag laga bakpotatis i ugnen innan vi åker som vi värmer på grillen. A ska åka till brandstationen och låna flytvästar till oss alla imorn så ska vi ut i båten och fiska tänkte vi. Vi stannar där ända tills på söndag. Såg att det skulle bli fint väder i helgen, hoppas att det stämmer...
På måndag åker mamma, gofisen och jag till Karlstad på shopping. Då ska det inhandlas en studsmatta, bokhylla och byrå till gofisens rum och lite annat smått och gott. Igår sydde jag gardiner till gofisens rum som jag hängt upp idag. Det ska även sys ett överkast i samma tyg till gofisens nya säng under semestern.
 

Gofisens födelsedagspresent från fam Viklund/Ekelund
 
Detta hade mamma shoppat till gofisen i fredags när hon var i Sunne på shopping. Kommer från Lindex och blir till att växa i då det är str. 104
 
Min nya favoritklänning från ellos. Super skön.
 
En sådan ska vi införskaffa nästa vecka så vi har något att sysselsätta oss med på semestern gofisen och jag :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0