Pankland!


Idag har det varit super väder igen som förra veckan. Städade stortoan imorse efter målningen av tak, taklister och fönsterfoder där. Det behövdes då det aldrig blivit målat sen det byggdes 1985 eller nåt tror jag. Det blev som nytt. Fönsterfodret var brunt förut och badrummet blev så mkt ljusare nu när det blev vitt. Har beställt en gardin dit som ska upp sen. Fönstret är så smalt så jag får korta ner gardinen lite även fast jag beställde den minsta bredden....Efter städningen drog vi till stranden gofisen och jag. Vi åkte till Pankland i Rådom och tog med oss matsäck. Gofisen plaskade och lekte. Lyckades ta lite bilder denna gång. Kul att han vågar lite mer nu än när vi va utomlands förra hösten :-)
Imorn åker vi till Karlstad och hälsar på Maria. Det blir nog en tur till Mariebergsskogen igen för att åka tåget och leka.

Efter fikat sa Theo "bada mer" så det verkar som han t o m gillar att bada nu. Tur jag tog med alla två uppsättningar med badläder han har så han slapp gå i den blöta dräkten igen...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0