Ullared! #filminspelning check#


Idag drog vi till Ullared Anna, mamma och jag. Klockan ringde halv sex på morgonen och vi kom iväg så vi va där vid kl.9. Gekås öppnade redan kl. 8 och det va redan nästan fullt på parkeringen. Vi behövde dock inte köa för att komma in i varuhuset men mkt folk va det därinne :P lite väl många för min smak men det va det värt. Det blev en hel vagn full för min del och en tunnare plånbok. Filminspelning pågår stod det på en skylt när vi kom in. Strax innanför dörren höll ett tv-team på att filma och intervjua Morgan och Ola-Conny. Sedan filmade de lite överallt i butiken. Vi försökte gömma oss och undvika filmkameran och lyckades bra ända tills vi skulle ut ur varuhuset. Utanför gekås blev Anna och jag tillfrågade om vi vill svara på några frågor :P vi som nästan klarat oss undan. Hoppas de klipper bort det...
Imorn blir det sol och bad igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0