Bröllop nästa!


 
Imorn åker jag direkt efter jobbet till Karlstad med rälsbussen och ska till frisör och fixa håret på "cut in kitchen". Hon är så duktig Giselle och jag vet att jag kommer att bli nöjd. Jag ska både slinga och klippa mig. Sedan ska jag sova hos Maria så ska hon hjälpa mig att locka håret på morgonen. A kommer att lämna gofisen hos mormor och morfar redan imorn kväll eftersom han ska åka så tidigt på lördag morgon. Han åker ca halv sju på morgonen från Torsby och vi planerar att åka från Karlstad kl. 8. Bröllopet äger rum i Mariefred som ligger 35 mil från Torsby och 25 mil från Karlstad så det känns skönt att ha 10 mil gjorda redan dagen innan. Nu måste jag fortsätta packa det sista eftersom jag ska ha med väskan till jobbet imorn. Gammelmormor kommer och skjutsar oss till dagis och apoteket imorn eftersom jag ska ha min resväska med så kan jag inte cykla.
 
Här ska vi bo:
På samma ställe som bröllopsfesten äger rum
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0