Mors dag!

 
Hinner inte blogga så mkt just nu då det är så mk att göra hemma på kvällarna när man kommer hem från jobbet efter renoveringen. Just nu så har jag börjat städa köket. Jag städar allt. Tak, taklister, väggar, skåp, fönster, kakel skåp, golv etc...Det är ju ganska enkelt när man inte har några grejor i köket men det tar längre tid än man tror när man bara har en timme per kväll på sig och är trött. Imorn tar jag resterande skåp och golvet så är köket färdigstädat...
 
Igår var det ju mors dag så vi va och fira våra mödrar. Gofisen hade beställt sin present till sin mor för sent så jag fick ingen present igår. Men ikväll när jag kom hem från jobbet fanns ett paket till mig :-) Detta fick jag:
Det stod dock inte Jessica 16/3/01 på det utan Theodor 24/4/11. Tack så mkt gofisen!
 
Hittade också knoppar till garderoberna på övervåningen igår på specialbeslag.se. Mamma, gofisen och jag var ju runt i 4 olika butiker i Torsby men det fanns inga som jag ville ha. Jag hade en bild i huvudet hur de skulle se ut så det gör det ju svårare att hitta när man inte är så öppen. Känner att jag vill tycka om allt vi väljer till huset nu så man slipper byta ut det snart igen. Nu väljer jag det mesta med omsorg och väntar tills jag hittar det jag vill ha istället för att köpa första bästa. Dessa föll jag för och klickade hem igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0