Shit happens!

 
Det blev A som åkte till Karlstad istället för mig när han kom hem från jobbet. Jag ville inte riskera min dåliga rygg som oftast är bra nuförtiden då jag undviker att lyfta tunga saker. Det skulle bli tugnt att lyfta in allt golv i bilen. 3200 kr gick golvet på, plus att det kommer att kosta för alllt extra jobb det blir för snickarna och kostnaden för en ny diskmaskin. Det är sånt som kan hända som man inte räknar med. Vi har ju drulleförsäkring och hoppas att det ska täcka detta. A ska ringa folksam imorn. Det är väl en sådan sak om någonting en drulleförsäkring ska täcka. Annars är det ju helt meningslöst att ha en sådan extra försäkring. Vi blev rekommenderad att lägga till en sådan försäkring när man har barn. Och så ville försäkringsgubben såklart sälja mer försäkringar. Nu var det i och för sig inte gofisen som orsakat detta men vi kanske får tacka honom sen för att vi tog en sådan försäkring om vi har tur....
 
Nu ska jag kolla vilka som går vidare i semifinal 2 i esc. Hoppas på Azerbadjan och San Marino.
 
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0