27 bast!

Ja, idag är det min födelsedag. Inte så mkt att fira egentligen utan jag firar mer att jag mår bra och mitt illamående har nästan släppt helt nu :-) dessutom fyller bloggen två år på söndag. Nu väntar vi på att svärmor ska komma på födelsedagsfika. Gofisen är hemma med mig idag. Annars har han varit på dagis när jag varit sjukskriven. På måndag börjar jag jobba igen efter sjukskrivningen och det kommer att bli en mjukstart med två arbetsdagar sedan åker vi på semester till Turkiet på onsdag. När vi bokade resan trodde jag nog inte att jag skulle ha blivit gravid redan men man får ju se det som tur att resan blev bokad så pass sent så mitt illamående hunnit släppa. Hade vi bokat en resa i september så hade vi fått avboka. I veckan har jag plockat fram kläder som vi ska ha med på resan. Var lite orolig att jag inte skulle ha några kläder att ha på mig men stretchiga klänningar hade jag några som passade. Magen kom direkt på mig denna gång. Sedan har jag ätit mkt fet mat och inte rört på mig något så jag har lagt på mig en del. Trivs inte med min kropp just nu men det är det ju värt för att få ett barn och det får bli långa barnvagnspromenader sen...ikväll kommer mina föräldrar och bror och Anna på middag och då ska jag bjuda på Paella. Trevlig helg!
 

Nu är jag i vecka 11. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0