Äntligen helg!

 

Detta är första veckan jag jobbat över 40 timmar på länge. Det känns kan jag säga. Är så trött i fötterna på slutet av dagen och på kvällarna är jag så trött att jag är tvungen att lägga mig vid kl. 21 för att orka med. Magen växer för fullt nu och har spurtat lite extra de sista två veckorna...

Nu är det äntligen helg och vi väntar på fuskpizzan som är i ugnen just nu. Tänkte lägga ut lite bilder på bloggen i helgen från semestern i Turkiet. Vi hade det hur bra som helst och vi kan tänka oss att åka tillbaka nån gång. Imorn ska vi hälsa på A:s släktingar i Ekshärad och på kvällen ska jag bli firad i efterskott av Maria och Frida och vi ska äta middag tillsammans :-)

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0